Öncelikle herkese selamlar,
Bu gece aylar önce actıgım blogumda ilk resmi yazımı yazıyorum.Biraz garip bir duygu cünkü bloglarımda hep alıntılar vardı bul ilk oluyor.:)
Neyse konuyu fazla dağıtmayalım.Arkadaşlar zaman zaman bazı sebeplerden dolayı hükümetimiz bazı siteleri yasaklıyor.Heryerde bu sitelere girmek için onlarca çözüm var.Genelde bu çözümler proxy siteleri oluyor.Bu siteler genelde yavaş olduğu için biraz zıplatıyor sinirlerimizi.Benim kullandığım iki yöntem var.Bunlardan bahsetmek istiyorum.
1)Ağ bağlantı >>> Ağ bağlantılarını görüntüle >>> Yerel ağ bağlantısı nı sağ tıklayıp >>> Özellikler >>> Sonra açılan küçük pencerede internet erişim kuralları nı tıklayıp >>> Ağ alt tarafta özellikleri tıklıyoruz >>> Alttaki dns sunucularını 4.2.2.2 ve 2. sini 4.2.2.1 olarak değiştiriyoruz.
Artık heryere girebilirsiniz.
2)Bu yol cok kolay yapacağımız küçük bir programcık kurmak.Korkulacak bişey yok program sağlam bir program.Buradan indirip çalıştırıyoruz.Ve bütün engeller bitiyor.Çalışınca bir sayfa açılacak o sayfayı kapatıp yeni bir sayfada surf yapmaya devam edebilirsiniz artık sizi kimse tutamaz.
Evet arkadaşlar ilk yazımıda yazmış bulunuyorum.Yeniden görüşmek üzere hoşçakalın...
Youtube ve yasaklı sitelere girmek
Gönderen
gezgin
on Cumartesi, Mart 22, 2008
/
Etiketler:
engelli siteler,
ultrasurf,
youtube
/
Comments: (0)